maandag 18 november 2013

Wool Eater II

Zoals mijn medeblogger Nath al vertelde is zij niet de enige die bezig is met deze deken! Sommige van jullie hebben de foto op Facebook vast al voorbij zien komen, maar hier de echte foto's!


Op dit moment is mijn deken zo'n 120x120 cm. Zoals jullie kunnen zien gebruik ik 20 verschillende kleuren, in tegenstelling tot Nath die 4 verschillende kleuren gebruikt.

Hier een deel van de kleuren.

De acrylwol die we beide gebruiken is van Bravo van 3-4 mm haaknaald. Daarnaast gebruik ik nog verschillende kleuren van Annell, ook in de grote 3-4 mm haaknaald, zodat de kleuroverloop in mijn deken beter zou verlopen. Beide merken kosten niet zoveel en daarom perfect op te gebruiken voor zo een groot project.

Dit patroon is natuurlijk niet alleen geschikt voor een deken. Toen ik aan deze deken begon (een aantal maanden geleden al haha) heb ik ook een kussen gemaakt in de zelfde kleuroverloop!


Groetjes Kyliana

Geen opmerkingen: