maandag 4 november 2013

Windmill shawl

Een aantal weken geleden heb ik dan eindelijk deze sjaal afgemaakt! Het patroon bestaat uit allemaal stokjes met soms een aantal lossen er tussen. Deze lossen zorgen voor het effect van een windmolen zoals de naam al zou vermoeden!
Het patroon geeft aan dat deze sjaal gehaakt moet worden op haaknaald 6.0. Nadat ik een aantal rijen had gehaakt heb ik toch besloten deze sjaal op 3.0 te haken zoals de wol vereist. Hierdoor is het niet een losse sjaal geworden zoals het patroon beschrijft, maar een wat meer vaste sjaal waardoor deze lekker warm is voor de winter!!


Voor deze sjaal heb ik het patroon Sascha gebruikt wat hier te vinden is. De wol die ik heb gebruikt is van Scheepjes wol, Invicta Colour. Het patroon geeft aan 2 bollen nodig te hebben. Ik daarentegen heb 3 bollen gebruikt omdat ik de sjaal op haaknaald 3.0 heb gehaakt i.p.v. 6.0


Ik wens jullie heel veel haak plezier!

Groetjes Kyliana

Geen opmerkingen: