vrijdag 8 november 2013

The Bearly Bear Cowl

Zoals ik van de week al vertelde op Facebook zou ik hier een blogspot van maken. Door tentamens heeft hij even op zich laten wachten, maar hier is hij dan!



Deze muts is eigenlijk een muts en een col in één. Volgens het patroon horen er nog oortjes op, zoals de naam al zegt wordt het dan een berenmuts! Deze muts is voor mijn vriend en die wilde toch liever geen oortjes erop! (Wat ik natuurlijk niet snap haha).


Wanneer je even geen zin hebt in de muts kun je deze af doen en ziet eruit als een capuchon en eigenlijk ziet dit er ook best wel leuk uit!


Deze muts heb ik gemaakt aan de hand van het patroon van Ravelry.com dat hier te vinden is. Maar eigenlijk bestaat de col gewoon uit een vierkant en dus ook heel makkelijk zelf te maken, zonder patroon! Voor deze muts heb ik 4 bollen wol gebruikt van Scheepjes Peru in de kleur grijs 070.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk en wens ik jullie alvast een warme winter!

Groetjes Kyliana

2 opmerkingen:

Jeanet zei

Hoi!

Superleuk geworden!! Jammer dat hij die oortjes toch niet meer wou.... :-)

Groeten,
Jeanet

Unknown zei

Ach het is een man hea ;)

Groeten Kyliana