dinsdag 2 december 2014

Sinterklaas cadeautje!

Hallo allemaal!

Komende vrijdag is het alweer sinterklaas! Jeeeh 
Dit jaar vier ik het samen met mijn 3 lieftallige huisgenootjes. 
En zoals elk jaar vind ik het weer enorm lastig een cadeautje te bedenken, hoe zit dat bij jullie? 
Gelukkig hoefde ik dit jaar geen gedicht te schrijven, want dat is nog veel moeilijker haha. 



Dit is het uiteindelijk geworden! Aangezien het hier in Duitsland super koud is al (vannacht -3, gevoelstemperatuur -40 voor mijn gevoel) heb ik een muts voor haar gemaakt. Ze draagt altijd mutsen en het staat er mega goed! Dus de keuze was snel gemaakt. De wol is Medio van Lana Grossa in kleur 22. Deze heb ik nog niet in Nederlandse Webshops kunnen vinden, dus weet niet of deze in Nederland verkrijgbaar is! :( 

Alvast een fijne Sinterklaasavond iedereen! 

Liefs Kyliana

Geen opmerkingen: