maandag 13 oktober 2014

Ze vliegen de grond uit als paddenstoelen


Het is weer herfst, dit betekend voor mij weer meer tijd voor creativiteit. Het weer wordt kouder en natter, de dagen zijn korter, het wordt 's avonds weer vroeger donker. Waardoor je minder buiten leeft als in de heerlijke zomer. Nu worden de avonden  gevuld op de bank, met een deken (net niet koud genoeg in huis voor de verwarming) gezelligheid van kaarsen,  de tv aan en mijn haakwerk op schoot. 


Deze Alpine sjaal gemaakt met Papatya batik op naald 5 en voor de friemels aan de zijkant heb ik naald 4.5 gebruikt. Deze sjaal moest matchen met een tas die de persoon speciaal had laten maken, dus met een staaltje op jacht gegaan naar de juiste kleur. Volgens de ontvangster van deze sjaal was dit een perfecte mix and match.


Dit is een Granny omslag doek met franjes gehaakt op naald 7 met de Sparkle van de Zeeman. Het leuke van deze omslagdoek is, dat mij gevraagd werd of ik deze wilde maken voor een bruid. Hoe leuk is dat !!


Een mini poncho met het south bay motief voor een buurmeisje dat 1 jaar werd, vind ze zelf zo schattig om te maken. Deze is gehaakt op naald 5 met royal melange.

Geen opmerkingen: